Spoštovani,
naj najprej orišem situacijo. Oče ima v lasti delavnico, v kateri dela njegov sin. Sin je na občino sporočil, naj pošiljajo nepremičninski davek v zvezi z delavnico na njegovo podjetje, oziroma ime. Stavba ima tri nadstropja, delavnica je v srednjem nadstropju. To se pravi samo za srednje nadstropje plača nepremičninski davek. Letos je oče dobil račun za nepremičninski davek za eno etažo in to prvič. Prej tega ni bilo (baje nov zakon) . Teh prostorov nihče ne uporablja. So prazni. Vprašanje: Ali je pravilno, da se očetu zaračuna davek (telefon, elektrika, voda, asfalt, telefon), kljub temu, da prostorov ne uporablja in se davek v tem obsegu (telefon, elektrika, voda, asfalt) zaračuna že sinu.
V naslednjem letu, so rekli na Občini, bodo vse stroške prenesli na sina in bo to enkraten znesek? Se to ne da narediti že letos?
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu