Pozdravljeni, potreboval bi nekaj informacij, glede sprememb pri pravni osebi...(prosim admine za premik teme, če ne sovpada)
S kolegi v prostem času upravljamo zasebni neprofitni zavod za izobraževanje in kulturo ter prostočasne dejavnosti, sedaj pa bi želeli vse skupaj še malo nadgraditi s sorodnimi panogami (se pravi, dodali bi npr. film in založništvo, ker se tudi te zadeve vežejo v naše delavnice za otroke).
Zanima nas ali obstajajo kakšni posebni obrazci, oz. kako natančneje se izvede postopek javljanja teh sprememb na AJPES?
-Uvodno dokumentacijo smo overjali pri Upravni enoti, a je zdaj potrebno k notarju?
-Morajo biti še zdaj prisotni vsi ustanovitelji, ali je dovolj da sedaj odgovorna oseba (direktor) te zadeve ureja sama?
Druga stvar pa je sledeča: Pri registraciji zavoda in v ustanovitvenem aktu smo ustanovitelji navedeni da odgovarjamo v celoti s celim premoženjem, ne zgolj s premoženjem zavoda (očitno smo ga pobiskali pri ustanovitvenem aktu)- a je to sploh še možno spreminjati po ustanovitvi in če da, kako?
upam, da ni bilo to preveč pravo, vsakršne info so dobrodošle
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu