Pozdravljeni,
Na vas se obračam zaradi težav pri vračilu kupnine s strani spletne trgovine.
Pri spletni trgovini sem namreč naročil prenosnik v vrednosti 349 €. Poslali so mi predračun, ki sem ga tudi plačal, nato pa so me obvestili, da izdelka nimajo na zalogi in da bodo preverili dobavljivost. Ker od njih ni bilo nobenega glasu, sem se odločil prekiniti pogodbo in preklicati naročilo. Čez nekaj dni so mi po e-mailu poslali sporočilo, da je naročilo preklicano in da mi bodo v naslednjih dneh poslali dokumentacijo za vračilo kupnine.
Od takrat ni od njih nobenega glasu, ne javljajo se mi na telefon in mi ne odgovarjajo na e-maile.
Gospa na uradu za varstvo potrošnikov mi svetuje tožbo. Kako naj se tega lotim?
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu