Kupili smo nov avtomobil, ki smo ga čakali tri mesece, saj je bil izdelan po naših željah. Avto ni bil poceni, vsaj ne za naša merila. Ko smo avtomobil prevzeli, smo šele doma opazili, da je poškodovan (opraskan). Naslednji dan smo obiskali prodajalca in nam je dejal, da oni tega niso opazili, vendar bodo avto spolirali, ker poškodba ni velika. S predlogom smo se strinjali, vendar smo na datum čakali mesec in pol. Ko smo klicali so nam vedno govorili, da nas bodo kontaktirali, saj so zelo zasedeni. No končno smo dobili datum in ga peljali na poliranje. Avto smo prevezeli v zelo hudem nalivu in smo dejali, da ko bo možno preveriti opravljeno storitev bomo sporočili ali je zadovoljivo opravljena. No ob prvih sončnih žarkih smo se zgrozili saj je bil celoten avto "lisast". Poklicali smo prodajalca in povedali, kakšno je stanje. Dejal je da bo potrebna reklamacija....zopet čakamo da nas pokličejo. Naše klice so ignorirali oziroma so bili vedno na sestankih, prezasedeni, niso videli klica....na poslane SMS niso odgovarjali in ravno tako ne na elektronska sporočila. Ko smo končno vzostavili stik z njimi, so nas preusmerili na vodjo, ki nam je rekel, da se moramo naročiti. Povedali smo, da smo to že storili, vendar čakamo na datum že dva meseca. Potem so nas poklicali in avto smo lahko pripeljali naslednji dan. ponovno so ga spolirali in ob prevzemu je avto na pogled zgledal v redu. Vendar smo čez tri dni opazili, da je avto še vedno "lisast" od poliranja po strehi (avto je namreč terenski in zaradi njegove višine tega nismo opazili ob prevzemu) . Zopet smo klicali prodajalca in mu to povedali in ponovno so nam ponudili poliranje (že tretjič). Zanima nas kaj lahko storimo, glede na to da so že dvakrat svoje delo opravili nestrokovno in malomarno, ne vemo ali naj jim sploh še zaupamo. Verjetno ni najbolje, da se avto tolikokrat polira (poškodba laka?!)....ne vemo nismo strokovnjaki za te zadeve, zato tega raje ne bi ocenjevali. Zanima nas kaj lahko storimo? Ali lahko zahtevamo nov avto (ta bo sedaj star 4 mesece), ali odškodnino ali naj jim avto prepustimo v ponovno poliranje? Lepo prosimo za vaše mnenje.
Pregled stvari in očitne napake
461. člen
(neuradno prečiščeno besedilo)
(1)Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
(2)Če je bil pregled opravljen v navzočnosti obeh strank, mora kupec takoj sporočiti prodajalcu svoje pripombe zaradi očitnih napak, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
(3)Če je kupec odpravil stvar naprej, ne da bi jo preložil, prodajalcu pa je bila ob sklenitvi pogodbe znana ali bi mu morala biti znana možnost takšne nadaljnje odprave, je pregled mogoče odložiti, dokler stvar ne prispe v novi namembni kraj; kupec mora v tem primeru prodajalca obvestiti o napakah, brž ko je po normalnem teku stvari lahko zvedel zanje od svojih odjemalcev.
Pravice kupca
468. člen
(1) Kupec, ki je o napaki pravočasno in pravilno obvestil prodajalca, lahko:
1. zahteva od prodajalca, da napako odpravi ali da mu izroči drugo stvar brez napake (izpolnitev pogodbe);
2. zahteva znižanje kupnine;
3. odstopi od pogodbe.
(2) V vsakem izmed teh primerov ima kupec pravico zahtevati povrnitev škode.
(3) Poleg tega in neodvisno od tega odgovarja prodajalec kupcu tudi za škodo, ki je temu zaradi napake stvari nastala na drugih njegovih dobrinah, in sicer po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu