Pozdravljeni, prosim za mnenje.
Kupi sem stroj. V garanciji sem prijavil napako poškodoba ležajev. Menjali so mi 5 ležajv. Po dveh mesecih ponovno napaka na ležaju. Prišli in mi zamenjali ležaj. To zadnje popravilo je bilo že iz garancije, popravili so mi zastonj. Po enem mesecu ponovno okvara ležaja.
Stroj ima veliko ležajev, pokvari pa se je verjetno vedno drug ležaj.
Koliko časa lahko zahtevam popravila, garancija je potekla stroj ni ok. oziroma se napake ponavljajo. Popravijo in čez nekaj ur dela ponovno pride do okvare.
Ali bi lahko uveljavljal stvarno napako.Ima sploh smisel se zapenjati. Ali kaj sploh lahko naredim. Kaj bi nareili vi. Gre se za stroj vreden 30k.
l.p
Kolikor s popravili prvotna napaka (razlog za lomljenje ležajev) ni bila odpravljena, so sedanje posledice zajete z garancijo. Vprašanje pa je, ali ste doslej pravilno ukrepali oziroma ali imate pravilno evidentirana (torej dokazljiva) ravnanja proti prodajalcu. V tem bo verjetno osrednji problem.
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu