Avtor Sporočilo
<  Ostalo  ~  Popravilo telefona
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
b1ue
PrispevekObjavljeno: Čet 27 Sep, 2012 11:36  Odgovori s citatom



Pridružen/-a: Čet Sep 2012 11:32
Prispevkov: 2

Zadeva je sledeča. Na servis sem nesel svoj telefon, ki je imel
pokvarjen zaslon. Ta servis sem izbral, ker na njihovi spletni strani
zagotavljajo da so najcenejši servis v Sloveniji-zagotavljamo vam, da
smo najcenejši uradno registirani servis za mobilno telefonijo na
območju Slovenije. Če slučajno zasledite cenejši servis, Vam mi
popravimo še 10% ceneje. Dejstvo je da sem zasledil cenejši servis,
kar so mi priznali tudi oni, vendar pa mi sedaj nočejo popraviti
telefona po 10% nižji ceni. Če jaz to razumem pravilno je bila pogodba
med mano in servisom sklenjena ko sem oddal telefon v popravilo in
posledično so mi ga oni dolžni popraviti. Če tega ne naredijo potem je
njihova uradna ponudba zavajanje potrošnika. Imam prav? Ali imajo
pravico da mi vrnejo telefon nepopravljen ali se morajo držati svojega
dela pogodbe?

Hvala za vašo pomoč in odgovore
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas

Poglej naslednjo temo
Poglej prejšnjo temo
Stran 1 od 1
pravniki.info Seznam forumov  ~  Ostalo

Objavi novo temo   Odgovori na to temo


 
Pojdi na:  

Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu